Opgelost door Pretium: Het toch verzenden van een welkomstbrief na ongewenst telefoongesprek

EWismeijer

Per welkomstbrief d.d. 19 oktober 2015 doet Pretium alsof er gekozen is voor een Pretium Basis abonnement.
Dit, terwijl ik hierin niet heb toegestemd.
Verder bestaat er geen ondertekend contract, hetgeen volgens de wet noodzakelijk is. En dat komt er ook niet.
De tenaamstelling in de welkomstbrief is overigens onjuist. Het adres is kennelijk op niet correcte wijze verkregen.

Ik heb een telefoonabonnement bij de zorginstelling waarin ik woon. Dit abonnement geldt dus voor bewoners binnen deze instelling.
Overigens kost dit veel minder dan überhaupt door Pretium wordt aangeboden!
Kortom geen enkele reden om met Pretium in zee te gaan.

Ik verwacht binnen 14 dagen na nu een bevestiging van Pretium dat alles ongedaan wordt gemaakt en ik nooit meer door hen wordt benaderd.
Een bankmachtiging is niet verstrekt en mag er op slinkse wijze ook niet komen.
N.B. De welkomstbrief is géén contract!

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Pretium
    Geachte mevrouw Wismeijer,

Naar aanleiding van uw melding via Klachtenkompas van 31-10 kunnen wij bevestigen dat uw aanmelding is geannuleerd. Tevens hebben wij uw gegevens toegevoegd aan ons uitsluitsysteem, zodat u niet meer wordt benaderd door Pretium.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marjolijn - Webcare team Pretium
    EWismeijer
    Men heeft voorgesteld de z.g. aanmelding gewoon te annuleren en mij niet meer lastig te vallen.

EWismeijer

Ook een klacht indienen over Pretium?