Klacht Pretium: Incasso na overlijden

Brenda

Op 2 februari 2015 is mijn overgrootmoeder overleden. Zij was helaas een klant van Pretium. Pretium blijft incasso's doen en dreigbrieven sturen dat ze de maand maart en april nog moet betalen. Ik als haar achterkleindochter, heb vele malen geprobeerd bij Pretium aan te geven dat ze overleden is maar Pretium wil er niet aan. Vandaag ontvang ik weer een brief dat volgens hun administratie er tot en met 16 april gebruik is gemaakt van hun diensten. Schandalig, ze is vanaf januari in het ziekenhuis komen te liggen en 2 februari overleden. Welke diensten??? Er bleef niemand achter in de woning. Geldwolven die over de rug van overleden mensen geld willen verdienen.

Alle facturen vanaf februari crediteren

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Pretium
    Geachte mevrouw Koster,
    Naar aanleiding van uw melding via Klachtenkompas van 2 mei brengen wij u per brief op de hoogte van de oplossing. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Marjolijn - Webcare team Pretium

Ook een klacht indienen over Pretium?