Klacht Pretium: Incasso na overlijden

Klachtnummer
# 108223
Gebruiker
Brenda
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 2 februari 2015 is mijn overgrootmoeder overleden. Zij was helaas een klant van Pretium. Pretium blijft incasso's doen en dreigbrieven sturen dat ze de maand maart en april nog moet betalen. Ik als haar achterkleindochter, heb vele malen geprobeerd bij Pretium aan te geven dat ze overleden is maar Pretium wil er niet aan. Vandaag ontvang ik weer een brief dat volgens hun administratie er tot en met 16 april gebruik is gemaakt van hun diensten. Schandalig, ze is vanaf januari in het ziekenhuis komen te liggen en 2 februari overleden. Welke diensten??? Er bleef niemand achter in de woning. Geldwolven die over de rug van overleden mensen geld willen verdienen.

Gewenste oplossing

Alle facturen vanaf februari crediteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Geachte mevrouw Koster,
    Naar aanleiding van uw melding via Klachtenkompas van 2 mei brengen wij u per brief op de hoogte van de oplossing. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Marjolijn - Webcare team Pretium

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen