Klacht Pretium: Lijken pikkers

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 330847
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn moeder is overleden en aan de erven was alles afgesloten.
Kregen toch nog een rekening voor telefoon gesprekken en afsluit kosten.
Terwijl de telefoon op de dag van overlijden meteen de stekker eruit was gehaald.

De oplossing

Na kijken wat er is gebeurt en menselijk handelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Peter
    Datum
    Ik ben blij te mogen reageren daar ik nog totaal niets van Pretium hebt gehoord.
    Dus dat is ook wel wat ik had verwacht van dat bedrijf.
    Dus mensen ga NIET in zee met Pretium .
    Ze smeren veel te dure abonnementen aan en kieze alleen 70 plussers en mensen die geen nee durven te zeggen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb nog telefonisch contact gehad met iemand daar maar werd bruut weggedrukt toen het te persoonlijk werd. Waardeloos bedrijf wat totaal geen interesse heeft na iemands overlijden. Wees gewaarschuwd en ga nooit in zee met dit waardeloze bedrijf Bah
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?