Opgelost door Pretium: Misleiding telefoon gesprek, wegens doofheid niet begrepen

Hans

Dit is de brief .kan er niet allemaal op kan hem wel opsturen
Pretium Telecom
Tav Opzeggen
Antwoordnummer 1118
2000VE Haarlem

Poortugaal, 31 oktober 2013

Betreft: ontbinding “contract” Pretium Telecom

Bij deze wil ik namens mijn vader aanspraak maken op de coulanceregeling ouderen.
Mijn vader is door jullie bedrijf gebeld en was in de veronderstelling weer aangesloten te gaan worden op de KPN en weer een abonnement af te sluiten bij de KPN. Hij zat op dat moment bij een andere provider ( tele2. Heb ik een aantal jaren geleden voor hem geregeld omdat dat goedkoper was) maar wilde heel graag terug bij de voor hem vertrouwde en solide KPN.

kontrakt op zeggen

Pretium
    Goedemiddag,Heeft u een nummer waarop u telefonisch bereikbaar bent?Met vriendelijke groet,Pretium Webcare
    Herman
    Telefoon nummer door gegeven
    Pretium
    Beste heer Mourik,Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw vader bij Pretium op 14 januari 2014 ontvangen via klachtenkompas.nl.
    In telefonisch overleg is Pretium samen met uw moeder op 15 januari 2014 tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare. Met vriendelijke groeten,
    Webcare team Pretium
    Herman
    Hans
    We zijn het eens geworden ben er heel te vreden mee, er word aan gewerkt.
    Dank je wel
    JM Mourik