Opgelost door Pretium: Misleiding telefoon gesprek, wegens doofheid niet begrepen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46982
Gebruiker
Hans
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Dit is de brief .kan er niet allemaal op kan hem wel opsturen
Pretium Telecom
Tav Opzeggen
Antwoordnummer 1118
2000VE Haarlem


Poortugaal, 31 oktober 2013

Betreft: ontbinding “contract” Pretium Telecom



Bij deze wil ik namens mijn vader aanspraak maken op de coulanceregeling ouderen.
Mijn vader is door jullie bedrijf gebeld en was in de veronderstelling weer aangesloten te gaan worden op de KPN en weer een abonnement af te sluiten bij de KPN. Hij zat op dat moment bij een andere provider ( tele2. Heb ik een aantal jaren geleden voor hem geregeld omdat dat goedkoper was) maar wilde heel graag terug bij de voor hem vertrouwde en solide KPN.

De oplossing

kontrakt op zeggen

4 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Goedemiddag,Heeft u een nummer waarop u telefonisch bereikbaar bent?Met vriendelijke groet,Pretium Webcare
    Herman
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Telefoon nummer door gegeven
  3. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste heer Mourik,Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw vader bij Pretium op 14 januari 2014 ontvangen via klachtenkompas.nl.
    In telefonisch overleg is Pretium samen met uw moeder op 15 januari 2014 tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare. Met vriendelijke groeten,
    Webcare team Pretium
    Herman
  4. Auteur
    Hans
    Datum
    We zijn het eens geworden ben er heel te vreden mee, er word aan gewerkt.
    Dank je wel
    JM Mourik

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy