Opgelost door Pretium: Moet €25,- betalen na overlijden moeder

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107807
Gebruiker
Guppy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb pretium een akte van overlijden toegestuurd, maar zij vinden dat ik alsnog opzegkosten moet betalen. Pretium moet zich schamen ,ze gaan letterlijk over lijken. Gebeld met Prteium maar ik moet gewoon betalen zeggen ze anders krijg ik incassokosten die verhoged worden met €40,- . Zijn ze helemaal gek geworden. Verhuiskosten zouden €25,-kosten, maar verhuizen naar een begraafplaats. Kan er nu niemand iets doen aan dat Pretium? Zij bellen alleen mensen die ouder zijn dan 75 en hopen op die manier klanten binnen te halen. Zij doen aan de telefoon net alsof zij bellen namens KPN. Is KPN het hiermee eens? Ik weiger te betalen, maar als ik niet betaal moet ik extra betalen. Dat is hun macht op dit moment. Wat moet ik doen?

De oplossing

Ik wil geen €25 betalen voor een opheffing die helaas gepaard ging met een overlijden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Geachte heer Bakhuis,
    Naar aanleiding van uw melding via Klachtenkompas van 29 april, hebben wij telefonisch contact met u gehad. Hierin is de oplossing met u besproken.
    We zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Marjolijn - Webcare team Pretium
  2. Auteur
    Guppy
    Datum
    Klacht is na melding bij jullie in 1 keer netjes afgehandeld. Pretium kan het dus wel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Guppy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen