Opgelost door Pretium: Moet €25,- betalen na overlijden moeder

Guppy

Ik heb pretium een akte van overlijden toegestuurd, maar zij vinden dat ik alsnog opzegkosten moet betalen. Pretium moet zich schamen ,ze gaan letterlijk over lijken. Gebeld met Prteium maar ik moet gewoon betalen zeggen ze anders krijg ik incassokosten die verhoged worden met €40,- . Zijn ze helemaal gek geworden. Verhuiskosten zouden €25,-kosten, maar verhuizen naar een begraafplaats. Kan er nu niemand iets doen aan dat Pretium? Zij bellen alleen mensen die ouder zijn dan 75 en hopen op die manier klanten binnen te halen. Zij doen aan de telefoon net alsof zij bellen namens KPN. Is KPN het hiermee eens? Ik weiger te betalen, maar als ik niet betaal moet ik extra betalen. Dat is hun macht op dit moment. Wat moet ik doen?

Ik wil geen €25 betalen voor een opheffing die helaas gepaard ging met een overlijden.

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Pretium
    Geachte heer Bakhuis,
    Naar aanleiding van uw melding via Klachtenkompas van 29 april, hebben wij telefonisch contact met u gehad. Hierin is de oplossing met u besproken.
    We zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Marjolijn - Webcare team Pretium
    Guppy
    Klacht is na melding bij jullie in 1 keer netjes afgehandeld. Pretium kan het dus wel.

Guppy

Ook een klacht indienen over Pretium?