Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Pretium: Onacceptabele telefonische verkooptechniek Pretium
Details
De klacht
Op 7 maart 2014 nam telefonische verkoper van Pretium contact op met mijn bejaarde moeder. Mijn moeder woont sinds dat zij een half jaar geleden weduwe is geworden in een verzorgingstehuis. Al circa 3 jaar probeert Pretium steeds met tussenpozen van een paar maanden weer een abonnement te verkopen. Ik heb al brieven naar hun gestuurd met de mededeling dat elke benadering van mijn ouders zeer ongewenst is. Ik heb al telefonisch reageerde en hun verzocht hun aanbod te annuleren en niet meer met mijn moeder te bellen. Ik heb het ' belmenietregister' al ingesteld! maar toch blijven ze bellen en aanbiedingen sturen. Mijn moeder is niet opgewassen tegen hun gespreks- en verkooptechnieken. Iedere keer denkt mijn moeder dat ze door KPN gebeld wordt. Het abonnement zal ik wel annuleren, maar kan er wellicht iets gedaan worden zodat ze stoppen met het lastig vallen van mensen?De oplossing
Kan Pretium niet gedwongen worden mensen te benaderen die niets van hun willen afnemen?Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.