Opgelost door Pretium: Onacceptabele telefonische verkooptechniek Pretium

C. Cartigny

Op 7 maart 2014 nam telefonische verkoper van Pretium contact op met mijn bejaarde moeder. Mijn moeder woont sinds dat zij een half jaar geleden weduwe is geworden in een verzorgingstehuis. Al circa 3 jaar probeert Pretium steeds met tussenpozen van een paar maanden weer een abonnement te verkopen. Ik heb al brieven naar hun gestuurd met de mededeling dat elke benadering van mijn ouders zeer ongewenst is. Ik heb al telefonisch reageerde en hun verzocht hun aanbod te annuleren en niet meer met mijn moeder te bellen. Ik heb het ' belmenietregister' al ingesteld! maar toch blijven ze bellen en aanbiedingen sturen. Mijn moeder is niet opgewassen tegen hun gespreks- en verkooptechnieken. Iedere keer denkt mijn moeder dat ze door KPN gebeld wordt. Het abonnement zal ik wel annuleren, maar kan er wellicht iets gedaan worden zodat ze stoppen met het lastig vallen van mensen?

Kan Pretium niet gedwongen worden mensen te benaderen die niets van hun willen afnemen?

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Pretium
    Geachte mevrouw Cartigny,Ik heb een aantal keren getracht u telefonisch te bereiken op nummer 043-4504047. Is er wellicht een ander nummer waarop ik u kan bereiken.Met vriendelijke groet,Pretium Webcare
    Koen van der Graaff
    C. Cartigny
    Pretium kan mij ook bellen op GSM 06-50965941.
    Pretium
    Beste mevrouw Cartigny, Wij hebben uw opmerkingen over het benaderen van uw moeder door Pretium op 13 maart 2014 ontvangen via klachtenkompas.nl. In telefonisch overleg is Pretium op 18 maart 2014 samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare. Met vriendelijke groeten,
    Webcare team Pretium
    Koen van der Graaff
    C. Cartigny
    Pretium heeft aangegeven mijn moeder niet meer te benaderen. Als ze zich houden aan hun toezegging, ben ik hier te reden mee.

C. Cartigny

Ook een klacht indienen over Pretium?