Klacht Pretium: Ondanks herhaalde klachten, blijft pretium/privilege doorgaan

Klachtnummer
# 309687
Gebruiker
bas liepje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enige maanden geleden heb ik het abonnement van mijn moeder op pretium stopgezet. Nu zoveel later wordt er alsnog geld afgeboekt ook al is het abonnement beeeindigd. Nu uiteraard onder een andere naam, maar bankrekening nummer is hetzelfde. Kan dit bedrijf niet gewoon stopgezet worden? Ik zie alleen maar klachten hier op klachtenkompas van mensen die namens hun bejaarde ouders reageren. Het is schandalig dat er zo misbruik wordt gemaakt van kwetsbare mensen.
Ook al worden de klachten "netjes" opgelost. Dit is gewoon niet ok

De oplossing

Bedrijf stopzetten, excuses aan alle bejaarden in Nederland die worden opgelicht, terugbetaling van onterecht geinde bedragen. Onterecht: ook al klopt het juridisch, dan nog kan het onterecht zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pretium?