Opgelost door Pretium: Onduidelijk . Slechte service.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57974
Gebruiker
Kaatje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 2 april ben ik (ik dacht met KPN te maken te hebben) gebeld voor een goedkoper telefoonabonnement.
Het was een heel verhaal, waarbij mij werd verteld dat ik goedkoper kan bellen en in het weekend gratis.
Ik heb toen uitgelegd, dat ik wel aangesloten ben bij KPN, maar via een andere provider bel en dus hier niet voor in aanmerking kom.
Toen werd mij verteld dat de aansluiting zowiezo goedkoper wordt en ik daar niks voor hoefde te doen. Daarna niks meer gehoord.
Woensdag 16 april t/m vrijdag 18 april ben ik niet in de gelegenheid geweest mijn post te checken en in die tijd heb ik dus een "contract" van Pretium ontvangen, waar in staat dat ik binnen 7 dagen onder het contract uit kan. Zaterdag 19 april volgde de brief dat ik op 09-05-2014 over ga op Pretium.
Vanmorgen ( binnen de 7 dagen na ontvangst) probeerde ik af te melden, maar op de brief staat dat die op 3 april is geschreven, dus volgens Pretium kan het niet.
Consumentenbond en KPN al ingelicht!!!!

De oplossing

Ik wil geen contract met Pretium en gewoon bij de KPN blijven.
Ik kreeg de map tussen 16-04-2014 en 18-04-2014 binnen en ik heb 7 werkdagen de tijd om af te zien van het abonnement, dus had ik vanmorgen gewoon moeten kunnen afzeggen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Geachte mevrouw Reinhard,Wij hebben uw melding over het ongewenst bellen door Pretium op 22 april 2014 ontvangen via Klachtenkompas.nl.
    Inmiddels is er telefonisch contact geweest waarin de oplossing is besproken. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn.Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.Met vriendelijke groeten,
    Caroline - Pretium Webcare
  2. Auteur
    Kaatje
    Datum
    Ik was telefonisch benaderd door Pretium, maar omdat ik er ivm het telefonisch contact nog geen vertrouwen in had, heb ik op de schriftelijke bevestiging gewacht. Die heb ik nu binnen en kan zeggen dat ik blij ben dat het nu geregeld is. Ik zal dankzij mijn ervaring, nooit een lidmaatschap bij Pretium afsluiten, terwijl ik het misschien wel had gedaan als ik gewoon een folder had gekregen, zonder verplichtingen. Helaas was het de brutale weg en heb ik geen vertrouwen in Pretium!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kaatje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen