Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Pretium: Onduidelijk . Slechte service.
Details
De klacht
Op 2 april ben ik (ik dacht met KPN te maken te hebben) gebeld voor een goedkoper telefoonabonnement.Het was een heel verhaal, waarbij mij werd verteld dat ik goedkoper kan bellen en in het weekend gratis.
Ik heb toen uitgelegd, dat ik wel aangesloten ben bij KPN, maar via een andere provider bel en dus hier niet voor in aanmerking kom.
Toen werd mij verteld dat de aansluiting zowiezo goedkoper wordt en ik daar niks voor hoefde te doen. Daarna niks meer gehoord.
Woensdag 16 april t/m vrijdag 18 april ben ik niet in de gelegenheid geweest mijn post te checken en in die tijd heb ik dus een "contract" van Pretium ontvangen, waar in staat dat ik binnen 7 dagen onder het contract uit kan. Zaterdag 19 april volgde de brief dat ik op 09-05-2014 over ga op Pretium.
Vanmorgen ( binnen de 7 dagen na ontvangst) probeerde ik af te melden, maar op de brief staat dat die op 3 april is geschreven, dus volgens Pretium kan het niet.
Consumentenbond en KPN al ingelicht!!!!
De oplossing
Ik wil geen contract met Pretium en gewoon bij de KPN blijven.Ik kreeg de map tussen 16-04-2014 en 18-04-2014 binnen en ik heb 7 werkdagen de tijd om af te zien van het abonnement, dus had ik vanmorgen gewoon moeten kunnen afzeggen!
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.