Opgelost door Pretium: Ongespecificeerde eindafrekening vaste telefonie na overlijden vader

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 254499
Gebruiker
van Eijck
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim een maand na opzegging telefoonabonnement van mijn overleden vader ontvang ik een eindnota waarvan het bedrag niet is gespecificeerd. Vanaf een dag na overlijden is van de telefoon geen gebruik gemaakt. Aangezien abonnementskosten vooruit zijn betaald, en ik dus eerder zou verwachten iets terug te ontvangen, lijkt het erop dat Pretium ook in dit geval onrechtmatig afsluitkosten bij overlijden (=bedrijfrisico) in rekening probeert te brengen.

De oplossing

Intrekking van de eindnota, stopzetting incasso's en verder geen contact meer. Eventueel ben ik daarvoor wel bereid het inmiddels vooruitbetaalde abonnementsgeld voor lief te nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
van Eijck
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Pretium?