Klacht Pretium: Ongevraagd bellen, met name bij ouderen

Klachtnummer
# 41860
Gebruiker
weet ik niet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pretium blijft al jarenlang doorgaan met ongewenste intimiderende telefoontjes, vooral bij ouderen. Het doorgegeven bel-me-niet-register is zeer vaag: cijfers worden herhaald in tienvoud.

De oplossing

Niet meer bellen, en zeker géén ouderen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste mevrouw Vermeulen,Wij hebben uw opmerkingen over het telefonisch benaderen van mevrouw Vermeulen op 28 november 2013 ontvangen via klachtenkompas.nl.
    Wij zullen in de toekomst het betreffende telefoonnummer niet meer benaderen.
    Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.Met vriendelijke groeten,
    Webcare team Pretium
    Herman

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen