Opgelost door Pretium: Ongewenst abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 41017
Gebruiker
Grrr
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn schoonmoeder van bijna 84 jaar oud wordt gebeld door een medewerker van "KPN" die haar een goedkoper abonnement aanbiedt dan de 25 euro die ze nu kwijt is.
Later blijkt dat het helemaal niet van KPN is maar Pretium Telecom, weet zij veel ze is nog van de generatie telefoon is KPN.
Mijn schoonmoeder is heel slechthorend en dementerend en gaat over enkele dagen verhuizen naar een verzorgingshuis.
Mijn zwager heeft aanspraak gemaakt op de coulance regeling ouderen en vandaag is dan eindelijk de brief gekomen, maar nu moet mijn schoonmoeder weer een machtiging ondertekenen.
Dat gaat nu op de post en is dus op zijn vroegst 21 nov. bij jullie binnen, op 22 nov. zou haar contract ingaan.
Ook vind ik het heel vreemd dat jullie al die informatie hebben zoals wat ze nu betaald voor haar abonnement en haar rekeningnummer, zelf weet ze dat nl. niet.

De oplossing

Onmiddelijke ontbinding van dit abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste mevrouw De Graas,
    Wij hebben uw opmerkingen over de overname van de telefoonlijn van uw schoonmoeder door Pretium op 19 november 2013 ontvangen via klachtenkompas.nl.
    In telefonisch overleg is Pretium samen met u tot een oplossing gekomen , wij hebben de overname nog weten te annuleren waardoor u de verhuizing alsnog aan de KPN kunt doorgeven.
    Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.Met vriendelijke groeten,
    Webcare team Pretium
    Herman
  2. Auteur
    Grrr
    Datum
    Een prettig gesprek gehad met Herman van Webcare team Pretium, ons probleem is gelukkig netjes en snel opgelost.
    Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Grrr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen