Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Pretium: Ongewenst Abonnement
Details
Klacht
Mijn hoogbejaarde moeder(91)is onlangs gebeld door pretium en heeft zich een telefoonabonnement aan laten praten. Zij dacht dat zij door KPN gebeld werd, zij weet niet eens dat er meerdere telefoonaanbieders zijn. Op 18-06-2014 wordt haar abonnement over gezet en zij wil dat dit niet gaat gebeuren. Mijn moeder is tevreden met haar KPN abonnement. Op 3 juni kwam ik hier achter toen ik de post van mijn moeder controleerde.Gewenste oplossing
Ontbinding van het contract met onmiddellijke ingang en terug naar het KPN abonnement.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.