Klacht Pretium: Ongewenst Abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 62970
Gebruiker
Trudi
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn hoogbejaarde moeder(91)is onlangs gebeld door pretium en heeft zich een telefoonabonnement aan laten praten. Zij dacht dat zij door KPN gebeld werd, zij weet niet eens dat er meerdere telefoonaanbieders zijn. Op 18-06-2014 wordt haar abonnement over gezet en zij wil dat dit niet gaat gebeuren. Mijn moeder is tevreden met haar KPN abonnement. Op 3 juni kwam ik hier achter toen ik de post van mijn moeder controleerde.

Gewenste oplossing

Ontbinding van het contract met onmiddellijke ingang en terug naar het KPN abonnement.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste mevrouw Hoogeveen,
    Uw klacht is inmiddels intern behandeld.
    Telefonisch is de oplossing met u besproken.Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet,
    Caroline - Pretium Webcareteam
  2. Auteur
    Trudi
    Datum
    Mijn moeder blijft bij KPN. Tot zover het goede nieuws.
    Toch kan ik niet tevreden zijn, in tegenstelling tot wat in de brief van Pretium staat heeft mijn moeder zich niet aangemeld maar is ze er op een slinkse manier ingeluisd en samen met haar vele oude en kwetsbare mensen. Het regent al jarenlang klachten over Pretium en het gaat maar door, deze onfrisse praktijken zijn ondanks alle klachten kennelijk zeer lucratief.
    Kortom Pretium is een erg fout bedrijf.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen