Opgelost door Pretium: Ongewenst telefoonabonnement voor 90-jarige

D. Venema

Mijn hoogbejaarde moeder kreeg een bevestiging dat ze overgestapt was van KPN naar Pretium. Ze had wel iemand van de telefoonmaatschappij aan de lijn gehad maar wist niets van een overstap. Mijn moeder is 90 jaar, vergeetachtig en hardhorend en woont in een verzorgingshuis. Ze staat in het bel-me-niet-register. Zij wil helemaal niet overstappen maar bij haar vertrouwde KPN blijven. Volgens dhr van Beusekom van Pretium klantenservice stond er ook een geheel verkeerde geboortedatum op de overeenkomst, 1944 i.p.v. 1923. En mijn moeder weet nog wel wanneer ze geboren is!

Terugdraaien van de overstap van Pretium weer naar KPN

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Pretium
    Beste meneer Venema,
    Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 17 december 2013 ontvangen via klachtenkompas.nl.
    In telefonisch overleg is Pretium samen met u tot een oplossing gekomen.Tevens zullen wij uw moeder in de toekomst niet meer telefonisch benaderen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.Met vriendelijke groeten,
    Webcare team Pretium
    Herman
    alles ok afgehandeld

D. Venema

Ook een klacht indienen over Pretium?