Klacht Pretium: Onterecht geincasseerde bedragen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 258054
Gebruiker
J. Kamphuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks de ontvangen bevestiging d.d. 19-12-2014 van Pretium dat het abonnement is beëindigd zijn er toch 2 maal bedragen geincasseerd van mijn vaders rekening. In oktober 2015 is er € 80,00 en in oktober 2016 is er € 85,00 geincasseerd van zijn rekening. Pretium laat deze incasso`s via Privilege incasseren. Wie geeft opdracht voor incassering aan Privilege? Pretium toch!
Laat Pretium dan ook doorgeven dat de incasso`s gestopt moeten worden. Dat laten ze achterwege. Deze 2 ten onrechte geincasseerde bedragen willen we z.s.m. teruggestort zien op mijn vaders rekening.

Om deze bedragen teruggestort te krijgen een aangetekende brief naar Pretium verzonden d.d. 27-02-2017 met het verzoek beide bedragen terug te storten naar mijn vaders rekening. Je krijgt geen schriftelijke reactie terug van hen, alleen een telefoontje, op een ander tijdstip dan afgesproken,:opzegging kan pas per oktober 2017, er wordt geen geld teruggestort.

Mijn vader is niet al te helder meer van geest. Schande dat Pretium mensen op leeftijd telefonisch benaderd en hen een abonnement aansmeert.

Een schriftelijke bevestiging van Pretium aan mijn vader dat hij een abonnement heeft, heeft hij nooit ontvangen.

Johnvsn

De oplossing

z.s.m. terug storting onterecht geincasseerde bedargen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Kamphuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pretium heeft ons doorverwezen naar Privileges. Privileges heeft telefonisch contact met mij gehad. Zij gaan het verder afhandelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen