Klacht Pretium: onterecht geld geincasseerd

Klachtnummer
# 368550
Gebruiker
Johannes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na overlijden van mijn moeder zou eindrekening komen.
Niet ontvangen maar evengoed onterecht 25 euro geïncasseerd.
Als je op bankafschrift kijkt 0.00 bel kosten gemaakt.
Geld weer terug laten boeken. De genoemde bepaling in de algemene voorwaarden is onvoldoende concreet (er wordt geen bedrag genoemd) en is bovendien aan te merken als onredelijk bezwarend als bedoeld in Burgerlijk Wetboek artikel 6:237 onder i . Ondanks alle klachten hier over blijven ze maar proberen. Wie tikt deze bedrijf eend goed op zijn vingers

De oplossing

Dat de eind rekening 0.00 is naar overlijden, want er zijn geen bel kosten meer gemaakt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pretium?