Klacht Pretium: Opheff-, Administratie & Aprilkosten NA OVERLIJDEN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 61423
Gebruiker
PM Egger
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Mijn Grootvader is op 23.03.2014 overleden. Pretium verwacht dat er een opheffingkosten ter hoogde van EUR25.00, Administratiekosten ter hoogde van EUR10.00 en nog de maandkosten voor de gehele maand April 2014 betaald wordt.

De oplossing

Geen betaling voor opheffing en administratiekosten en alleen gedeeltelijke maandkosten voor april tot het laatste gesprek op deze lijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

8 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste heer/mevrouw Egger, Wij hebben uw melding via klachtenkompas.nl in goede orde ontvangen. Om u hierover inhoudelijk te informeren, zouden wij graag een e-mailadres ontvangen waarop wij u kunnen bereiken.
    Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet,
    Marjolijn - Pretium Webcare team
  2. Auteur
    PM Egger
    Datum
    Geachte Mevr. Marjolijn,
    Mijn mailadres is: pme@scps.nl
    Mvr,
    Patrik M. Egger
  3. Auteur
    PM Egger
    Datum
    Reactie via de mail ontvangen, maar zo hoe het nu uitziet komen wij er niet uit. Berekeningen in de nieuwe mail niet overeenkomend met andere cijfers uit een brief van 24.05.. Niets wordt er gezegd dat zij zonder machtiging afgeboekt hebben. Ophef kosten worden verder gevorderd. Bij anderen is het geannuleerd worden. Nare Bijsmaak.
  4. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste heer Egger,
    Het klopt inderdaad dat de openstaande bedragen verschillen van de brief die u ontvangen heeft op 24 mei j.l. Zoals af te lezen is in de e-mail hebben wij een herberekening voor u gemaakt met betrekking tot de abonnementskosten. Daarnaast zijn de ophefkosten een onderdeel van onze Algemene Voorwaarden. Hiervoor verwijzen wij u naar artikel 14.10 van onze Algemene Voorwaarden welke u kunt vinden op www.pretium.nl.Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Caroline - Pretium Webcare team
  5. Auteur
    PM Egger
    Datum
    Ik ben helemaal niet met het voorstel mee eens! Op diverse vragen wacht ik nog steeds op een antwoord. Verder is het geen gelijkwaardige behandeling als men bij de een wel de zogenoemde kosten voor het opheffen opeist en bij de anderen niet! Zich achter algemene voorwaarden te verstoppen doet hier even niet aan toe, men verwacht wel een redelijke reactie. Ook zit ik nog op een reactie te wachten ivm de incassoboeking zonder machtiging!
  6. Auteur
    Pretium
    Datum
    Geachte heer Egger, Wij hebben uw vragen vorige week beantwoord per e-mail, maar tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan horen wij dat ook graag. Met vriendelijke groet,
    Pretium Webcare team
  7. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste meneer Egger, Tot op heden hebben wij helaas nog geen reactie van u ontvangen op onze correspondentie.
    Wij zullen daarom de verdere communicatie per mail laten verlopen, en sluiten uw melding op klacht.nl af.
    Wij wachten op een reactie van u op onze e-mail en hopen er snel samen met u uit te komen. Met vriendelijke groet,
    Marjolijn – Pretium Webcare team
  8. Auteur
    PM Egger
    Datum
    Ontving afgelopen vrijdag nog een mail dat ik 7 dagen de tijd heb om te reageren en Pretium heeft de klacht al eenzijdig afgemeld? Onbeleefd en brutaal in mijn beleving. Pretium heeft een tegenvoorstel van ons ontvangen en hierop is nog geen reactie ontvangen, behalve een aanmaning! Het bedrag wat de Erven hebben voorgesteld is ook aan Pretium overgemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PM Egger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen