Opgelost door Pretium: Ophefkosten Telecom

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93081
Gebruiker
Mieke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn moeder is op 30 november 2014 overleden en wij wilden haar telefoonlijn per 15 december opzeggen. Gebeld en per mail een bevestiging ontvangen van Pretium
dat zij KPN de opdracht zouden geven om de lijn voor het telefoonnummer af te sluiten. Zodra bij Pretium de definitieve afsluitdatum van KPN bekend zou zijn, zouden zij ons daar uiteraard van op de hoogte stellen. Niet dus! Zelf gebeld op 17 december. Lijn zou dag erna afgesloten worden.

Zodra de opheffing door KPN is bevestigd worden alle toekomstige abonnementskosten voor het jaarabonnement stopgezet en dus niet in rekening gebracht. Op het moment van afsluiting zal er nog wel een bedrag van de tot dan toe gemaakte telefoonkosten openstaan, deze kosten zullen wij bij u in rekening brengen

Krijg ik een afschrijving van 25,83 voor 3 gesprekken van 6.55 min. Pardon? Is ervoor gesprekken 0,83 euro gerekend en 25,00 euro voor ophefkosten Telecom? Kan dat zomaar?

De oplossing

Ik vind deze 25,00 euro voor ophefkosten Telecom onterecht, omdat er in de mail geheel niet over gesproken wordt. Ik wil dat deze kosten terug gestort worden op de rekening van mijn overleden moeder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Mieke
    Datum
    Gebeld door een vriendelijke dame van Pretium dat het bedrag van de administratiekosten teruggestort zal worden. Er is nagelaten dat dit bedrag normaliter in rekening gebracht wordt en ook het verzuimen van de dag van afsluiting van de telefoon heeft zij verontschuldigd. Helemaal blij door de snelle actie van Pretium.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mieke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen