Opgelost door Pretium: Ophefkosten Telecom

Mieke

Mijn moeder is op 30 november 2014 overleden en wij wilden haar telefoonlijn per 15 december opzeggen. Gebeld en per mail een bevestiging ontvangen van Pretium
dat zij KPN de opdracht zouden geven om de lijn voor het telefoonnummer af te sluiten. Zodra bij Pretium de definitieve afsluitdatum van KPN bekend zou zijn, zouden zij ons daar uiteraard van op de hoogte stellen. Niet dus! Zelf gebeld op 17 december. Lijn zou dag erna afgesloten worden.

Zodra de opheffing door KPN is bevestigd worden alle toekomstige abonnementskosten voor het jaarabonnement stopgezet en dus niet in rekening gebracht. Op het moment van afsluiting zal er nog wel een bedrag van de tot dan toe gemaakte telefoonkosten openstaan, deze kosten zullen wij bij u in rekening brengen

Krijg ik een afschrijving van 25,83 voor 3 gesprekken van 6.55 min. Pardon? Is ervoor gesprekken 0,83 euro gerekend en 25,00 euro voor ophefkosten Telecom? Kan dat zomaar?

Ik vind deze 25,00 euro voor ophefkosten Telecom onterecht, omdat er in de mail geheel niet over gesproken wordt. Ik wil dat deze kosten terug gestort worden op de rekening van mijn overleden moeder.

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mieke
    Gebeld door een vriendelijke dame van Pretium dat het bedrag van de administratiekosten teruggestort zal worden. Er is nagelaten dat dit bedrag normaliter in rekening gebracht wordt en ook het verzuimen van de dag van afsluiting van de telefoon heeft zij verontschuldigd. Helemaal blij door de snelle actie van Pretium.

Mieke

Ook een klacht indienen over Pretium?