Klacht Pretium: Opzeggen wordt nodeloos ingewikkeld gemaakt. Onfatsoenlijke brief en handelingswijze.

Klachtnummer
# 462289
Gebruiker
Kees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Opzeggen wordt nodeloos ingewikkeld gemaakt. Na schriftelijke opzegging krijg je een brief waarin ik 'een oudere zoals u' wordt genoemd en waarin wordt ingespeeld op gevoelens van angst en sentiment en ik word gedwongen om opnieuw schriftelijk een brief te sturen met de kosten die daarbij horen. Dat is m.i. ook juridisch niet correct.
Ik lees op klachtensites ook dat Pretium kosten in rekening brengt voor het opzeggen. M.i. kan dat niet.

De oplossing

Direct opzegging uitvoeren en zonder kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen