Klacht Pretium: Opzegging abonnement via sepastop eu werd niet geaccepteerd

Klachtnummer
# 486794
Gebruiker
J.J.C. Addens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de site van Pretium doorverwezen naar Sepastop.eu voor opzeggen van telefoonabonnement ivm het aanstaande overlijden van mijn moeder. Hiervoor werd vetaald € 13.00. Deze opzegging wordt niet geaccepteerd. Kregen brief dat wij kopie bank-en ID-kaart moeten opsturen. Begrijp hier de merrwaarde niet van. Mijn moeder is trouwensde enige bewoonster van het huis
En verblijft nu in een hospice. Wat nu te doen?

De oplossing

Opzegging direct accepteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen