Klacht Pretium: Opzegging abonnement word niet geaccepteerd

Klachtnummer
# 482521
Gebruiker
Marianne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder is opgenomen in een verpleeghuis ze is blind heeft zware demensie en zit in een rolstoel ik heb via een brief haar abonnement beëindigd maar nu krijg ik een brief terug dat mijn moeder dat zelf moet doen maar dat kan ze niet ik ben gemachtigd dit is toch belachelijk hoe nu verder ik ga niet meer betalen Mijn moeder is bijna 98

De oplossing

Abonnement beëindigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen