Klacht Pretium: Opzegkosten bij overlijden

Klachtnummer
# 335066
Gebruiker
Mark Zijdemans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wow Pretium,
Opzegkosten in rekening brengen als iemand overlijdt..... slechts 2,5 weken van de lopende maand werd het abonnement gebruikt, Slechts 14 minuten werd er gebeld, maar in plaats van pro rato de teveelkosten terugbetalen wordt er even bijna 54 euro in rekening gebracht. De een zijn dood......Wat een klantonvriendelijke benadering bij overlijden, nog nergens meegemaakt. Eigenlijk ben je dan best een waardeloze, of lbeter gezegd harteloze organisatie. Wees er maar trots op!

De oplossing

Opzegkosten terugbetalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen