Klacht Pretium: opzegkosten en belkosten na overlijden vader

Ans

Op 30 -08-2015 is mijn vader overleden en op 5 september heb ik zijn kamer in het bejaardentehuis leeggemaakt en op die datum heb ik de vaste lijn bij de KPN opgezegd.
Eind september een rekening gehad van Pretium, betreffende de gesprekskosten, die na zijn overlijden zijn gemaakt, rekening betaald, verhaal uitgelegd en hiermee denkende dat het klaar was. Later kreeg ik een factuur over de opzegkosten van 25 euro en 2,09 belkosten in de periode van 26-09-2015 t/m 26-10-2015. Ik per mail uitgelegd dat hij al een maand geleden overleden was en dat ik niet van plan was de rekening te voldoen. Daarna geen inhoudelijk contact meer gehad, alleen betalingsherinneringen en als klap op de vuurpijl een brief van gerecht incasso. Daar heb ik een aangetekende brief naar toegestuurd met mijn motivatie om niet te betalen. En van Pretium, alsmede het incassoburo nog niets gehoord.

Geen belkosten betalen over een periode dat mijn vader was overleden en zijn telefoonnummer was opgezegd en geen opzegkosten betalen. Na zijn overlijden alles opgezegd, van de bank, upc de biosgroep noem maar op, maar bij geen van de instellingen vragen ze opzegkosten.

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pretium?