Klacht Pretium: overname van de kpn naar pretium zonder dit te willen

Diana

Mijn moeder was per telefoon benaderd door pretium zonder dat mijn moeder het wist werd zijn bij de KPN afgesloten en door pretium overgenomen dit zonder dat mijn moeder daar mee ingestemd had en ook geen handtekening voor heeft gegeven mijn moeder is 80 jaar en zij was hiervan niet op de hoogte zij was in de veropnderstelling dat zij sprak met de KPN hier een paar keer over gebeld maar zij moest betalen ik heb tegen de dame gezegd dat wij alleen de gesprekskosten wilden betalen en geen abon kosten want dit heeft ze niet aangevraagd en nu komen ze met gerechtelijke incasso mijn moeder is hier helemaal van in de war

Ik heb tegen de dame van pretium gezegd dat mijn moeder de gesprekskosten wil betalen en geen abon kosten dit is vanaf het begin de bedoeling geweest maar zijn erg star en komt er een gerechtelijk incasso bij mijn moeder is hier helemaal van in de war heel vervelend al deze dingen terwijl het goede mens hier nooit om gevraagd heeft

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste mevrouw De Gelder,
    Wij zouden graag uw klacht in behandeling nemen, maar hebben daarvoor de gegevens nodig van uw moeder. Zou u ons het telefoonnummer kunnen sturen waar het om gaat?
    Alvast bedankt.
    Caroline - Webcare team Pretium
    Diana
    Goedemiddag u vraagt hier om mijn telefoonnummer06-18495122 dit nummwr is van de dochter van mevr v Bergen
    Beste mevrouw De Gelder,
    U heeft uw eigen nummer reeds gegeven. Wat wij nog nodig hebben zijn de gegevens van uw moeder. Zou u haar telefoonnummer, waarop zij door Pretium is gebeld, kunnen geven? Alvast bedankt.
    Caroline - Webcare team Pretium
    Diana
    Goedemiddag mijn moeder is 80 jaar ik neem dit waar voor haar u moet met mij contact opnemen
    Diana
    Het gaat om telefoonnummer 010 4206510 maar met mij contact opnemen 06 18495122 fijne dag nog Diana de Gelder
    Beste mevrouw De Gelder,
    Naar aanleiding van uw melding via Klachtenkompas is onlangs de oplossing telefonisch met u besproken. Mocht u hier nog vragen over hebben, neem dan contact met ons op.
    Marjolijn - Webcare team Pretium

Ook een klacht indienen over Pretium?