Klacht Pretium: Pretium heeft ten onrechte geld geincasseerd van een opgezegd contract.

Klachtnummer
# 364490
Gebruiker
Pretium#59
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder is op 21-11-2018 naar verzorgingstehuis gegaan. Per 21-11-2018 Pretium opgezegd via 123Opzeggen.nl. Op 20 december is mijn moeder overleden.
Pas toen ik inzage kreeg in haar bankafschriften, zag ik dat Pretium gewoon bleef incasseren. Heb de bank gebeld om deze incasso's terug te boeken en nu wil Pretium geld zien. Ze hebben hun eigen incassobureau al ingeschakeld en het zogenaamde bedrag wat we schuldig waren inmiddels verdubbeld. Indien we niet op tijd betalen dreigen ze met kosten van minstens € 795,-

De oplossing

Stoppen met aanmanen en dreigen en de vordering teniet doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?