Opgelost door Pretium: Pretium Telecom cotract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 8484
Gebruiker
F. Wijn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vader is 95 jaar en hardhorend daarbij lijdt hij aan geheugen storingen op korte termijn,bijv. hij weet na een minuut niet meer van wat er zich van te voren heeft afgespeeld.
Hoe hij aan dit contract is gekomen is onduidelijk ik heb een bevestiging van 23 juli 2011, waarbij dit contract is gevoegd.
Ik heb met de helpdesk gebeld waarop gezegd is dat vader dit zelf moet doen dit kan hij gewoon niet zelf, ondergetekende regelt al zijn geldzaken ook om dat hij dit niet meer zelf kan

De oplossing

Het stopzetten van dit contract en het op nieuw in werking zetten van zijn KPN contract

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Goedemiddag heer/mevrouw Wijn,Wij hebben ons kort geleden hier als bedrijf Pretium aangemeld op klachtenkompas.nl, vandaar onze late reactie. Wij zien in ons systeem dat de aanmelding destijds geannuleerd is. Met vriendelijke groet,
    Pretium Webcare
    Herman
  2. Auteur
    F. Wijn
    Datum
    Ik kon de zaak annuleren zodoende ben ik tevreden over de afhandeling ik vind het alleen schandalig dat mijn vader 96 zelf moest bevestigen dat hij wilde annuleren dat mocht ik zelf niet voor mijn vader doen.
    Mijn vader is inmiddels overleden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Wijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen