Klacht Pretium: Pretium wil contract van mijn moeder niet beëindigen nav mijn melding van overlijden.

A.N. van den Boomgaard

Ik wil het contract van mijn moeder opzeggen omdat ze in eerste instantie haar huis om medische redenen moest verlaten en kort daarna is ze overleden. Het bedrijf wil alles schriftelijk, dus per post en in eerst instantie met haar handtekening. Dat laatste gaat nu helemaal niet meer lukken maar daarvoor vanwege de medische omstandigheden kon dat ook niet. Ze accepteerden mijn bericht niet en willen nu zelfs dat alles wordt door betaald tot ze van KPN bevestiging hebben dat haar telefoonnummer is opgeheven. Het kan toch niet waar zijn anno 2020 dat ik alleen maar per post kan opzeggen en niet als dochter wordt geaccepteerd, En dat terwijl ik alles inclusief de huur van haar woning allemaal heb kunnen opzeggen zonder maar iets per post te versturen!

Het lijkt me niet meer dan billijk dat ze het opheffen van het contract in gang zetten, de rekeningen stop zetten miv de datum dat ik ze dit voor het eerst heb gemeld. (28-4-2020)

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pretium?