Opgelost door Pretium: Pretium

Nel

Mijn tante is 92 jaar en gebeld door pretium op 5 december 2013.
Zij kreeg 'n brief d.d. 6 december dat zij overgestapt was van KPN naar Pretium.
Zij kreeg ook 'n brief 19 december 2013 waarin vermeld was dat zij binnen 15 januari 2014 overgezet wordt naar pretium. Zij was niet thuis dus heeft deze brief pas 3 januari kunnen lezen waarna zij mij heeft gebeld.
Zij heeft niet begrepen dat het met 'n ander abonnement te maken had en heeft gezegd dat zij tevreden was met de KPN.
De beller had gezegd dat zij gebruik maken van de kabels van de KPN volgens pretium maar mensen van die leeftijd weten over het algemeen niet wat dat betekent.
Ik heb maandag 6 januari naar Pretium gebeld maar die houden zich aan het terug draaien van de verbintenis binnen 7 dagen.
Zij hadden wel de maand van haar geboorte datum fout staan want deze vroegen ze aan mij ter controle.
Ik vind dit schofterig daar ik alleen maar klachten zie van mensen op oudere leeftijd.

De oplossing is om het contract niet door te laten gaan.

Pretium
    Beste mevrouw Flooren, Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw tante bij Pretium op 8 januari 2014 ontvangen via klachtenkompas.nl.
    In telefonisch overleg is Pretium samen met u tot een oplossing gekomen op 8 januari 2014. Tevens zullen wij uw tante in de toekomst niet meer telefonisch benaderen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare. Met vriendelijke groeten,
    Webcare team Pretium
    Herman