Klacht Pretium: Privilege bv heeft €220 geïncasseerd van mijn ouders die nog nooit van Privilege hebben gehoord.

Klachtnummer
# 478194
Gebruiker
Jacques69
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen, mijn ouders, 92 en 91 jaar, zijn verhuisd naar een verzorgingstehuis. Zodoende doe ik hun administratie en zag ik dat zij telefonie hadden van pretium. Ik heb dit met een aangetekende brief opgezegd per 01-09-2020. Nu zie ik opeens dat zij een abonnement onder de naam privilege bv van de rekening hebben afgetrokken, 2 x 110 euro 1 x voor mijn vader en 1 x voor mijn moeder, lopend van 01-09-2020 tot 01-09-2021. Mijn ouders weten niets van privilege bv. Ik wil dit terugboeken. Doe ik hier goed aan?

De oplossing

€220,== terug en geen overlast van dit bedrijf. Pretium of Privilege of hoe ze ook mogen heten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen