Klacht Pretoga: PRETOGA laat het afweten

Marianne

Op 17 december 2014 gaf ik Pretoga opdracht een brief voor mij te schrijven.
Het is nu twee maanden later en ik heb de brief nog steeds niet ontvangen. Het gaat om het aansprakelijk stellen van de verkopers van het huis dat ik kocht, in verband met een lekkage waarvan de ware oorzaak plus het feit dat het nog steeds lekt werd verzwegen. Een verborgen gebrek dus, waarvan de gevolgschade bij iedere regenbui groter dreigt te worden en dat mijn woongenot sterk vermindert.
Van mijn kant heb ik alle relevante informatie direct naar Pretoga opgestuurd. Toen ik na een week of zes nog niets ontvangen had was mijn vertrouwen in Pretoga dermate gedaald dat ik mijn geld heb terug gevraagd. Dat werd geweigerd. Uiteindelijk kwam er een conceptbrief waarin van alles niet klopt en ontbreekt. Die punten heb ik in een mail op een rijtje gezet. Een reactie hierop mocht ik tot dusver niet ontvangen, ondanks mijn verzoek om dat uiterlijk 18 februari 2015 te doen.

Ik werd door de rechtstelefoon naar Pretoga doorverwezen. Ik moest 55 euro aan belkosten betalen voor het telefoongesprek en kreeg toen het aanbod dat Pretoga voor 125 euro een brief voor mij zou kunnen schrijven. Dat bedrag moest ik eerst overmaken. Dat heb ik gedaan. In totaal ben ik nu 180 euro kwijt, zonder daar een deugdelijke brief voor terug te ontvangen.

Het liefst zou ik deze 180 euro terug krijgen. Anders op zéér korte termijn een inhoudelijk sterke brief.

Marianne
    Twee weken na het plaatsen van mijn klacht op klachtenkompas NIETS GEHOORD VAN PRETOGA. Geen reactie op mijn klacht. Geen juridische brief. Helemaal niets. Telefoon wordt niet opgenomen. Wat nu? RADAR misschien? Bestaat dit malafide bedrijf nog wel? Weet iemand raad???

Marianne

Ook een klacht indienen over Pretoga?