Opgelost door Prettig Reizen: Geen transfer geregeld

Julius

Via VakantieVeilingen terecht gekomen bij Prettig Reizen en een reis naar Turkije geboekt van za. 25-4-2015 tot za. 2-5-2015 in Alanya, hotel Dinler, a.i. en als extra bijgeboekt de transfer van Antalya naar Alanya voor €70 voor 2 personen.
Bij aankomst 's avonds om 21.00 uur stonden we niet op de Transferlijst. Na veel gebel en lang wachten (2 uur in de kou buiten op het vliegveld) konden we eindelijk met een volgende groep/busje mee, waardoor we na een lange reis pas midden in de nacht in het hotel aankwamen (geen welkomstcocktail zoals beloofd, ook geen glaasje wijn meer te krijgen, maar dit terzijde). Via mail kenbaar gemaakt bij Prettig Reizen en benadrukt dat ze transfer terugreis goed moeten regelen. Op vrijdag 1-5 geïnformeerd bij receptie naar Transfertijd terugreis. Stonden weer niet op de lijst Na veel gedoe/stress(tel nr gids in Antalya klopte niet volgens frontoffice) en bellen met NL was het uiteindelijk geregeld. Geen leuk einde van de laatste middag!!

Terugbetaling van €70 kosten transfer.

Prettig Reizen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

L.S.
    Ik heb inmiddels een mail ontvangen dat ik het transferbedrag + een kleine compensatie voor het ongemak teruggestort krijg. Dit bedrag heb ik inmiddels ook ontvangen.
    Conclusie: keurige afhandeling van mijn klacht door Prettig Reizen.
    M.vr.gr.
    Mirjam Hulshof

Julius

Ook een klacht indienen over ?