Opgelost door Prettig Reizen: Omboeken van vakantie wegens stefgeval

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 317385
Gebruiker
FamOttevanger
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Wegens overlijden van onze moeder willen wij graag onze vakantie gedeeltelijk omboeken, het hotel is beschikbaar, vlucht is beschikbaar maar de reisorganisatie wil niet meewerken.
Er wordt niet naar mogelijkheden gezocht, helemaal niks!
Als een grammafoonplaat rateld ze maar 1 zin uit haar mond dat alle kosten voor ons zijn, tja we begrijpen dat de wijzigingskosten voor ons zijn maar om ons nou 2 vakanties te laten betalen, welke op 3 dagen na elkaar volledig overlappen is toch te zot voor woorden!!
Schande om zo weinig coulance te tonen in zo'n trieste gebeurtenis!!

De oplossing


Compensatie, omboeken en in ieder geval proberen te oplossen. waar is de klantvriendelijkheid van deze reisorganisatie!
"Prettig reizen" krijgt zo wel een hele wrange smaak

1 reactie

  1. Auteur
    Prettig Reizen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Ottevanger,
    Uiteraard begrijpen wij uw situatie en willen wij onze klanten graag helpen waar wij kunnen. De informatie die u van ons heeft gekregen, is dat u 90% annuleringskosten heeft, omdat u wilt annuleren voor een vertrek 3 dagen later, dit is erg last minute, en hier zitten kosten aan verbonden. Deze zou u uiteraard kunnen verhalen op uw eigen annuleringsverzekering.
    Wij hebben nogmaals uw situatie bekijken, en daar dit om een overlijden in uw familie gaat, willen wij u graag helpen in deze situatie. Hier kan Prettig Reizen 50% kosten op onze eigen rekening nemen om u te helpen, en de andere 50% blijft dan voor u. Wij geven u dus 50% korting in deze situatie. Zo hebben wij dit ook inmiddels met u opgelost naar tevredenheid. Wij wensen u nog veel sterkte toe met uw situatie.
    Met vriendelijke groet,
    Team Prettig Reizen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FamOttevanger
Datum
Uiteindelijke oplossing
De eerste contacten verliepen moeizaam, jammer dat pas na het indienen van een klacht er naar oplossingen gezocht wordt, dat er kosten verbonden zitten aan het gedeeltelijk omboeken van de reis begrijpen we. Gelukkig hebben we toch en deal kunnen sluiten en kunnen we 3 dagen later dan gepland alsnog naar hetzelfde hotel vertrekken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Prettig Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen