Opgelost door Prettig Reizen: Omboeken van vakantie wegens stefgeval

content Opgelost
FamOttevanger

Wegens overlijden van onze moeder willen wij graag onze vakantie gedeeltelijk omboeken, het hotel is beschikbaar, vlucht is beschikbaar maar de reisorganisatie wil niet meewerken.
Er wordt niet naar mogelijkheden gezocht, helemaal niks!
Als een grammafoonplaat rateld ze maar 1 zin uit haar mond dat alle kosten voor ons zijn, tja we begrijpen dat de wijzigingskosten voor ons zijn maar om ons nou 2 vakanties te laten betalen, welke op 3 dagen na elkaar volledig overlappen is toch te zot voor woorden!!
Schande om zo weinig coulance te tonen in zo'n trieste gebeurtenis!!

Compensatie, omboeken en in ieder geval proberen te oplossen. waar is de klantvriendelijkheid van deze reisorganisatie!
"Prettig reizen" krijgt zo wel een hele wrange smaak

Prettig Reizen
    Beste heer, mevrouw Ottevanger,
    Uiteraard begrijpen wij uw situatie en willen wij onze klanten graag helpen waar wij kunnen. De informatie die u van ons heeft gekregen, is dat u 90% annuleringskosten heeft, omdat u wilt annuleren voor een vertrek 3 dagen later, dit is erg last minute, en hier zitten kosten aan verbonden. Deze zou u uiteraard kunnen verhalen op uw eigen annuleringsverzekering.
    Wij hebben nogmaals uw situatie bekijken, en daar dit om een overlijden in uw familie gaat, willen wij u graag helpen in deze situatie. Hier kan Prettig Reizen 50% kosten op onze eigen rekening nemen om u te helpen, en de andere 50% blijft dan voor u. Wij geven u dus 50% korting in deze situatie. Zo hebben wij dit ook inmiddels met u opgelost naar tevredenheid. Wij wensen u nog veel sterkte toe met uw situatie.
    Team Prettig Reizen

FamOttevanger
De eerste contacten verliepen moeizaam, jammer dat pas na het indienen van een klacht er naar oplossingen gezocht wordt, dat er kosten verbonden zitten aan het gedeeltelijk omboeken van de reis begrijpen we. Gelukkig hebben we toch en deal kunnen sluiten en kunnen we 3 dagen later dan gepland alsnog naar hetzelfde hotel vertrekken.

Ook een klacht indienen over Prettig Reizen?