Klacht Prettig Reizen: Wij hebben betaald voor 5* hotel met 4personen kamer en wij Krijgen 3* hotel met 2 personen kamer.

happy Niet opgelost
Tanaz

Onze hotel is geen 5* hotel maar 3* waard. Gisteren aangekomen. Op het vliegveld aangekomen geen reisgids gezien. We moesten er zelf achter zien te komen waar de shuttle bussen staan.

We zitten nu met z’n vieren in een 3 persoonskamer We hebben voor 4 personen geboekt maar krijgen een kamer waar 3 bedden in staan. Bij de receptie verhaal gehaald. “ krijgt nog een bed er bij” we kunnen nu onze kont niet keren. Kamer staat helemaal vol.

Contact opgenomen met Prettig Reizen de reisgids gesproken (Saskia) en zij zegt als jullie andere kamer willen dan moet jullie ervoor betalen. Als ik meer moet betalen dan had ik net zo goed een echte 5* sterren hotel kunnen boeken.

En zijn meerderen Nederlanders die hier problemen hebben waar niks aan gedaan wordt. Kort om slechte service van Prettig Reizen.

Hotel is niet schoon, zwembadroosters zitten onder de schimmels. Zwembadtrap hangt er los bij, waardoor je via de rand op het droge moet klauteren, wat oudere mensen hebben hier problemen mee. Wordt niks aan gedaan..

Dit was de eerste en laatste keer dat wij een reis hebben geboekt bij Prettig Reizen. En zekers bij dit hotel.

Echt waardeloos!!!!

Beste mevrouw,
    Allereerst willen wij u melden dat wij het zeer spijtig vinden te vernemen dat het hotel niet aan uw verwachtingen voldoet. Omtrent de meerdere punten die u heeft genoemd hebben wij contact met u opgenomen, zowel telefonisch als per e-mail, echter hebben wij nog niets van u vernomen. Daar deze reden vragen wij u vriendelijk contact met het hoofdkantoor van ons, zodat wij kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn en wat wij voor u kunnen betekenen. Van de gids hebben wij inmiddels vernomen dat zij meerdere pogingen heeft gedaan om u te helpen, echter wilt u haar hulp niet accepteren.
    In afwachting van uw bericht naar ons toe.
    Tanaz
    Dat vind ik heel apart ! U heeft gisteren alleen een mail gestuurd. Ik heb geen meerdere oproep gemist en ook geen voicemail/WhatsApp berichtenen ontvangen. ik heb zeker geen Saskia gezien .

Jullie doen net of jullie alles gedaan hebben om contact op te nemen met ons, maar het is niet waar .Ik heb de zelfde klacht paar dagen geleden op de Facebook gezet en het bericht werd verwijderd. Niemand reageerde daarop! Heb de klacht toen op diversen sites geplaatst en toen werd er wel gereageerd.

Wij proberen de laatste paar dagen nog van onze vakantie te genieten en kijken niet de hele dag op de phone. Daarom reageer ik misschien wat later volgens jullie verwachtingen. Daarbij is de internet verbinding hier ook niet al te best.

Ook wil ik nog toevoegen dat wij gehoord hebben van Nederlandse turken die hier ook op vakantie zijn en ook bij Saskia hebben geklaagd over het hotel, dat Saskia tegen hun vertelde dat het gebied in Turkije waar het hotel ligt moet je het hotel niet als 5*zien maar als 3*. Dat slaat toch nergens op!!!! Voor de mensen hier kan dat wel zo zijn maar voor toeristen uit Nederland kan je toch geen 5* hotel aanbieden als het eigenlijk maar 3* sterren is?!!!

Hieronder is mijn antwoord op het bericht van gisteren naar prettig reizen.

Beste,

Ik heb een standaard kamer geboekt voor 2 volwassen en 2 kinderen in een 5*hotel. Ten eerste de kamer is bedoeld voor max 3 personen en mag niet aangeboden worden voor 4 personen volgens de manager van het hotel.

Ten tweede wij hebben betaald voor een 5* hotel en niet 3* . Ik heb veel hotels gezien afgelopen jaren maar deze is ergste hotel dat ik heb meegemaakt. Heb in het verleden 3, 4* hotels geboekt maar dat was vele mate beter en meer luxer dan Cactus Yali Club Resort. Daarbij spreken ze hier amper engels. Hoe kan je je gasten dan ontvangen en de juiste service geven...?

. Hygiëne 0.0 . Klantvriendelijk niet zo best . Onderhoud hotel slecht. . Eten matig en niet hygiënisch bereidt. Zijn meerdere mensen ziek geworden waaronder mijn man.

En contact persoon Saskia is niet echt behulpzaam . Na u mail nog geen contact opgenomen. Op het vliegveld was zij of collega nergens te bekennen. Wij moesten zelf maar uitzoeken waar de shuttle bussen stonden. Gelukkig geholpen door andere Nederlandse gidsen van andere reisburo’s die daar wel aanwezig waren.

Ik ben niet de enige die hierover klachten heb. Wij zijn ook andere Nederlanders tegen gekomen met klachten over het hotel. Zij nemen ook nog contact op met jullie .

Ik heb vertrouwen gehad in jullie en dat alles op de site de waarheid is ,maar dat was wel stom van mij om dat te geloven.

In de bijlage heb ik wat foto’s toegevoegd. Zien jullie een 5* hotel ? Ik niet !!! Ik heb er wel voor betaald ! Zien jullie een kamer dat geschikt is voor 4 personen ? Ik niet!!! Moet langs het bed kruipen om het balkon op te komen!!!

Maar ik heb er wel voor betaald! Werk het hele jaar hard voor de centen om te kunnen sparen zodat we met het hele gezin op vakantie kunnen. Dan wil je wel een beetje normaal luxe hotel en vakantie waar we met z’n allen van kunnen genieten.

Wij vinden heel vervelend dat dit gebeurt. Wij zitten hier nog een paar dagen, en proberen maar het beste van te maken. Maar wij zullen hier nooit meer boeken ook al was het gratis!!! Wij zullen ook iedereen afraden om hier te boeken.

Hopelijk kunt u deze klachten positief verhelpen zodat wij de laatste paar dagen nog PRETTIG van onze vakantie kunnen genieten en met een PRETTIG gevoel naar huis kunnen gaan...

T. Madani

Outlook voor iOS downloaden
    Beste mevrouw,
    Zojuist hebben wij een goed gesprek met elkaar gehad, aan de telefoon. Wij hebben u hierin aangeraden bij terugkomst van uw vakantie een klacht in te dienen via Prettig Reizen zelf. Wij vragen u hierbij vriendelijk zoveel mogelijk informatie te vermelden (ook eventuele foto's), zodat wij uw klacht goed in behandeling zullen nemen.
    Voor nu wensen wij u nog 2 goede vakantie dagen toe, en zien graag uw mail bij terugkomst van uw vakantie tegemoet.
    Team Prettig Reizen
    Beste mevrouw Madani,

Wij hebben uw klacht eerder uitgebreid behandeld.
    Het door u gekozen hotel is een officieel vijfsterren accommodatie in het lagere prijssegment.
    U heeft geboekt voor een tweepersoons standaardkamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
    Deze heeft u ook gekregen.
    Ons inziens hebben wij u een zeer ruime compensatie aangeboden, ondanks het feit dat alles binnen de voorwaarden is geregeld en u er slechts één week bent verbleven.
    Prettig Reizen raadt u aan de volgende keer een familiekamer in een vijfsterren hotel in een hoger prijssegment te kiezen.

Webcare Prettig Reizen

Tanaz
Helemaal niets !!!! €3000 betaald voor 7 dagen Turkije in 3* hotel .... belachelijk !!! Wij zijn bezig met advocaat.... nooit meer met prettig reizen naar vakantie . Ze zijn oplichters !!!!

Ook een klacht indienen over Prettig Reizen?