Klacht Prettig Reizen: Zeer slecht hotel veel te veel betaald

# 371937
hoekvanderw

We hebben een 5 sterren ultra all in vakantie geboek in mei voor 2 pers. hebben hier 11.00 euro voor betaald is niet niets buiten het hoogseizoen om. We kwamen aan rond half tien in de ochtend na het inchecken liepen we het park op. Daar zijn we ons rot geschrokken, 1 groot zwembad daar continue kei harde muziek. de terras meubelen werden naar het zwembad getrokken omdat er geen plek meer was. aan het strand lagen ze als zeekoeien naast elkaar, nergens meer plek om te zitten liggen, we zijn toen naar een ander hotel overgebracht wat net voor het seizoen geopend was, daar was het inderdaad een stuk rustiger. Maar daar was wel een begin van een niet zo denderende vakantie.
- zwerfhonden drinken uit zwembad, plassen tegen strandbedden, bedelen in restaurant
-Vlonders aan het zwembad daar brak je, je nek over
-elke ochtend koud douche water
-pomp zwembad stuk, kon niet meer zwemmen, water strand niet toegankelijk wegens keien en rotsen.
ijsklontjes rond 11.00 uur op
-toiletten erg vies van de ochtend tot de avond.
-geen animatie voor volwassenen.
-slecht engels en duits sprekend personeel, wel vriendelijk
-geen vermaak omgeving.
-geen service aan bediening ook niet in het restaurant.
-ultra all in is 24 uur eten en drinken, dus niet.
- midden van de week kwamen de bussen met russen, toen moest je vechten voor eten anders was het gewoon op!

ik wil graag compensatie in geld

Prettig Reizen
    Geachte mevrouw van der Hoek,

Wij bedanken u voor uw bevindingen over het hotel.
    Uw beoordelingen vinden wij erg belangrijk.

Telefonisch hebben wij contact met u opgenomen om uw klacht te deponeren bij ons.
    Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen.
    Hiervoor bedanken wij u.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en vragen u om enig geduld, zodat wij uw klacht op correcte wijze kunnen afhandelen.
    Dit daar wij navraag dienen te doen bij ons lokale agentschap, gids en eventueel het hotel.

Team Webcare Prettig Reizen

Ook een klacht indienen over ?