Klacht Prettyclever.nl: Te late levering, geleverde kleding deugd niet, ontevreden over afhandeling klacht.

PrettyClever#1175

1. Ik heb 4,5 weken moeten wachten op de bestelling, terwijl op de site staat: vandaag besteld morgen geleverd. Het blijkt dat de kleding uit China komt. Pretty Clever is hier niet transparant over en misleid zijn klanten.
2. De uiteindelijke levering deugd niet: de broek is in een maat te groot geleverd en in de sweater zit een rode vlek. Pretty Clever gaat niet in op het verzoek om de kleding kosteloos retour te zenden. Pretty clever reageert pas na ongeveer een week op de mogelijkheid van retournering. Er is nl geen retouradres te vinden op de site. Later blijkt waarom, de artikelen moeten retour gestuurd worden naar China. Kosten rond de 12 euro volgens de site.
3. Er wordt laat of niet gereageerd op mails, berichten op Facebook of Instagram.

Dat ik binnen een week na retournering mijn geld (64,50 euro) en de retourkosten vergoed krijgt ( volgens site 12 euro).

Wij vinden dat Prettyclever.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Prettyclever.nl?