Opgelost door Prevenda Makelaar: Borg niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 363755
Gebruiker
GrijzeTrombone
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Inmiddels al 13 weken uitgeschreven uit een woning. Op de site staat aangegeven dat ze na 8 weken de borg terugstortten op mijn rekening. Inmiddels al een mail gestuurd (geen reactie) en drie keer gebeld. Telkens met de smoes dat de collega er momenteel niet is en ik volgende week terug moet bellen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat het bedrijf zsm contact met mij opneemt en de borg overmaakt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    GrijzeTrombone
    Datum
    Inmiddels per e-mail een bevestiging gekregen dat het zo snel mogelijk naar me overgemaakt wordt.
    Zodra ik het binnen heb zal deze klacht verwijderd worden.
    Bedankt Prevenda voor de snelle reactie!
  2. Auteur
    Prevenda Makelaar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Klacht is naar tevredenheid van de klant opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Prevenda Makelaar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen