Klacht Preventel: overstap binnen telfort niet mogelijk

sylvia

Het is eindelijk gelukt na 1 jaar om bij telfort mijn zakelijk over te zetten naar een particulier. Helaas pindakaas want ik sta zogenaamd bij preventel geregistreerd.
Ik moet maar een brief schrijven, zal ik doen maar dan wel met alle wettelijke acties erbij die ik kan verzinnen. Sinds 2006 een abonnement bij telfort, word elke maand netjes afgeschreven, daarvoor altijd prepaid gehad en vaste telefonie heb ik niet dus we weten bij voorbaat dat ze gaan zeggen dat ik niet geregistreerd sta. Het enigste wat mogelijk is dat bij het omzetten van een abonnement BIJ Telfort 3 jaar geleden een registratie is ontstaan, mijn abonnementsgeld zou eigenlijk 45 euro zijn maar kreeg maandelijks een rekening van 125. Die heb ik dus een tijd iedere keer terug geboekt en gezegd dat ik pas weer betaal als ze het abonnement correct omzetten. Dat is ook gebeurt en het de rekeningen zijn toen vereffend met de teruggave van telfort.....Ik ben benieuwd

Ik wens dat ik gewoon van de lijst verwijderd worden en dat die gaperts daar bij preventel hun werk gewoon eens gaan doen, dat wil dus zeggen de lijst controleren, en antwoord op vragen durven te geven

Wij vinden dat Preventel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Preventel?