Klacht Preventel: Preventel moeten hun personeel beter checken

JohannaVB

Nou mijn omschrijving is al volgt. Er werkt iemand op de Afdeling van Financieringen die de boel bedonderd. en wel om het volgende. Deze mail ontving ik in mijn mail box nadat ik had gereageerd op een baan. de baan bleek als volgt te zijn. zie hier onder.

" Ik zal het u dan uitleggen. We kunnen je zeker helpen met dat bedrag. Ik heb iemand werken bij Preventel. Preventel gaat over alle financieringen van toestellen. Wij doen het volgende, wij vragen de toestellen aan en nadat jij ze hebt ontvangen. Zal mijn zwager ze uit het systeem halen. Dezelfde dag dat ze komen zal mijn collega de toestellen ophalen en naar het kantoor brengen. En dezelfde dag word het geld bedrag op uw rekening gestort. Als u nog vragen hebt hoor ik het graag. " Ik ontvind deze mail van een meneer David Zeepoort.

Er is dus iemand op die bewuste afdeling die dus aan het frauderen is en zo dus andere mensen in de problemen komen.

Misschien moeten ze eens hun personeel checken.

De mail die ik heb ontvangen bewaar ik.... Is gewoon bewijs van oplichting dus!

Misschien die persoon ontslaan????

Wij vinden dat Preventel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Preventel?