Klacht Preventel: Valse klacht van Telfort

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 50833
Gebruiker
Steenbergen1965
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telfort heeft een melding gedaan bij Preventel. Preventel heeft verzuimd te controleren of de melding terecht is. Ik ben geen klant bij Telfort en zij zeggen van wel. Willen geen klantnummer geven, willen geen dossiernummer geven, willen geen mobiele nummer geven waar het om zou draaien.
Ik verwijt Preventel nu ervan dat zij bewust mij stagneren in de overstap van mijn huidige provider YOUFONE naar de KPN.
Ik heb getracht met Telfort te communiceren, maar helaas......

De oplossing

Onmiddellijke verwijdering van mijn gegevens en daar mij bewijs van sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Preventel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Steenbergen1965
    Datum
    Preventel wenst niet te reageren. Het zijn nu eenmaal schijtlijsters.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steenbergen1965
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Preventel?