Klacht Preventinterland.nl: Ongeoorloofde rekening via Prevent als incasso waar vele klachten over bestaan.

nindë nenharma

Hedenmorgen vanuit het niets een telefoontje gekregen van Prevent Interland dat er een rekening ad Euro 158,39 betaald dient te worden ten gunste van hotel en travels. Hoezo dit? Er zou een rekening open staan van Euro 75,-- en door Prevent Interland verhoogt tot Euro 158,39. Dit omdat Prevent al mails gestuurd zou hebben om tot betaling over te gaan. Ten eerste weten wij totaal niets af van hotel en travels en ten tweede hebben wij nimmer mails van hen ontvangen. Verschillende malen vanmorgen tel.contact gezocht met Prevent met de vraag hoezo en binnen no time een mail met het bedrag ontvangen. Ons een raadsel, dus wederom bellen en wij kregen toen te horen dat wij dan maar het betreffende bedrijf moesten mailen. Echter het hele email adres klopt niet en wordt dus ook niet verstuurd in welke variant die Prevent ook aangaf. Wat is dit allemaal voor een onzin? Prevent vervolgens een mail gestuurd dat men dan eerst met bewijzen moest komen en zoniet, er niet betaald zou worden en met juridische stappen als gevolg. Zo snel als men eerst was om per direkt een rekening te sturen na het telefoon gesprek, zo niet versturen in antwoord op onze gestuurde mail! Klachtenkompas wat is dit in hemelsnaam allemaal en wat te doen, want dit is volgens ons een flink malafide praktijk omdat er op internet ook veel dezelfde klachten te vinden zijn en allemaal rond hetzelfde bedrag?

Aanpak van Prevent

nindë nenharma
    Nooit geen antwoord op mail gekregen van Prevent, daar waar men wel o zo snel was om na tel.contact het verschuldigd bedrag aan ons te mailen!!!

Niets!!😡

Ook een klacht indienen over Preventinterland.nl?