Klacht Prewonen: De nalatigheid van Prewonen wat betreft lekkages.

Klachtnummer
# 394396
Gebruiker
Q.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het betreft het organiseren van de opruiming na een lekkage.


Het is bekend dat de berging, en de algemene ruimte van de berging, na hevige regenbuien kunnen overstromen.

Dit heeft meerdere malen geleid tot langdurige nalatigheid van Prewonen, waardoor water in de berging dagenlang blijft liggen. Als gevolg heeft dit dat er water rot ontstaat. Bewoners worden erop gewezen Prewonen te bellen, en worden doorverbonden met een service bedrijf door Prewonen, om vervolgens zelf een afspraak te moeten maken met een loodgieter.

Gewenste oplossing

Mijn hoop is dat, in de toekomst, deze zaken direct aangepakt worden door Prewonen zelf, gezien dat de woningcorperatie verantwoordelijk is voor het onderhoud van het pand tot aan de woning.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Prewonen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prewonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen