Klacht Prewonen: Telefonisch NIET bereikbaar

A.Puts

Ik ben woensdag 26 mei extra van Leusden naar Haarlem gereisd met openbaar vervoer voor de sleutels van de oude woning in het sleutelkluisje te leggen, terwijl géén sleutelkluisje was. Ik heb de sleutels in een meterkast geplaatst en doorgegeven naar Pre Wonen, dat er géén sleutelkluisje was en zou teruggebeld worden, op het juiste telefoonnummer, wat NIET gebeurd is. Ook of ze de sleutels hebben gevonden, krijg ik ook géén antwoord op. Ik zou vanmorgen teruggebeld worden voor telefonisch onderhoud, of alles goed gegaan is, maar hebben de verkeerde telefoonnummers opgeschreven, die al 2 jaar niet meer in gebruik zijn. En wordt nu niet meer teruggebeld, waardoor de opzegging van de woning NIET kan plaatsvinden. Dit doen ze met opzet, want ik hoor de Haarlem vele klachten over Pré Wonen.

Als ik gebeld wordt, dat ik de woning kan opzeggen.

Prewonen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Prewonen?