Klacht Prezco: Fotoboek van slechte kwaliteit

Klachtnummer
# 103034
Gebruiker
Geert1969
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 31 mei 2014 bestelde ik een fotoboek bij MyBKS. Dit zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Levering bleef uit. bleek dat het bedrijf failliet was en overgenomen is door Prezco BV. Na moeizaam contact werd het fotoboek op 19 september 2014 eindelijk thuis geleverd, maar is van een dermate slechte kwaliteit dat ik een klacht indiende bij Prezco BV. Doch er kwam van hen uit geen enkele reactie. Ook niet na het versturen van een aangetekende brief.

De oplossing

Ik wil nu dat Prezco mij een fotoboek levert aan de beloofde kwaliteit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prezco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?