Opgelost door Priceattack: Bestelde Standkachel bij PriceAttack nog steeds niet ontvangen en ze reageren niet op mijn berichten

content Opgelost
Getrouw

Ik heb op 10 november 2017 een Standkachel besteld omdat er op de website van PriceAttack stond dat er voldoende op voorraad waren. Na betaling kreeg ik bericht dat de Standkachel op 15 november 2017 zou worden verzonden. Ik heb op 16 november een email gestuurd waar mijn bestelling bleef en kreeg bericht terug dat ze niet op voorraad waren, wat ik heel vreemd vond. Ik heb nu inmiddels twee berichten gestuurd waar mijn bestelling blijft maar krijg nu dus geen reactie terug.

Ik wil gewoon de bestelde Standkachel ontvangen en vind de website misleidend door te zeggen dat er voldoende op voorraad zijn, terwijl het product niet op voorraad is. Ook vind ik dat ze op emails en chat moeten reageren, staat zo onbeleefd. Ik heb het gevoel dat als ze de betaling binnen hebben dat ze je daarna laten barsten.

Wij vinden dat Priceattack hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Getrouw
Ik kreeg de Standkachel toch nog opgestuurd, ligt klaar bij een DHL afhaalpunt.

Ook een klacht indienen over Priceattack?