Opgelost door Priceattack: Bestelde Standkachel bij PriceAttack nog steeds niet ontvangen en ze reageren niet op mijn berichten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 283189
Gebruiker
Getrouw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 november 2017 een Standkachel besteld omdat er op de website van PriceAttack stond dat er voldoende op voorraad waren. Na betaling kreeg ik bericht dat de Standkachel op 15 november 2017 zou worden verzonden. Ik heb op 16 november een email gestuurd waar mijn bestelling bleef en kreeg bericht terug dat ze niet op voorraad waren, wat ik heel vreemd vond. Ik heb nu inmiddels twee berichten gestuurd waar mijn bestelling blijft maar krijg nu dus geen reactie terug.

De oplossing

Ik wil gewoon de bestelde Standkachel ontvangen en vind de website misleidend door te zeggen dat er voldoende op voorraad zijn, terwijl het product niet op voorraad is. Ook vind ik dat ze op emails en chat moeten reageren, staat zo onbeleefd. Ik heb het gevoel dat als ze de betaling binnen hebben dat ze je daarna laten barsten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Priceattack hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Getrouw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg de Standkachel toch nog opgestuurd, ligt klaar bij een DHL afhaalpunt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Priceattack?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen