Klacht Priceattack: Wel betaald, niet geleverd.

Klachtnummer
# 386996
Gebruiker
R. Sprenkeler
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 7 augustus 2019 een product besteld bij PriceAttack en deze zou op 23 augustus worden verzonden. Helaas is dit niet gebeurt. Ik heb 2 keer een mailtje gedaan met de vraag of mijn bestelling al is verzonden. Tevens heb ik telefonisch contact gehad. Monique (telefoniste) geeft aan dat zij als externe de telefoontjes beantwoordt van PriceAttack. Na mijn vraag over de bestelling geeft zij aan dat zij vaker hoort van klanten dat er niet geleverd wordt. Zij beloofd haar uiterste best te doen dat er contact met me zou worden opgenomen. Dit is helaas niet gebeurd en heb inmiddels vaker proberen te bellen maar kreeg geen contact meer.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf alsnog mijn bestelling levert of mijn geld terugstort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Priceattack hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Priceattack?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen