Klacht Priggo.nl: verkeerde producten geleverd door priggo door sticker manipulatie en nu moeten ze het retour nemen

cobra70

18 dec 2017 heb ik lijm en voegmiddel van het merk starlike c-320 bianco neva 5 kg besteld. 22 januarie heb ik de bestelling binnen gekregen en gecontroleerd de code kwam overeen met de factuur, echter heb ik het product pas in mei kunnen gebruiken i.v.m de verbouwing en eenmaal de emmer open kwam ik achter dat de middel in het emmer grijs is en niet bianco neva zoals de sticker code aangeeft. priggo heeft mij een product gegeven met een sticker die van een ander kleur is (grigio seta). ik heb ze hierover gecontacteerd en ze weigeren te retourneren omdat er maanden overheen is gegaan en weigeren verantwoording voor hun fouten te nemen wat betreft foutief stickers plakken en onjuiste product leveren. Dit allen willen ze goed praten omdat de product al 4 maanden hier licht, ik kan onmogelijk in de emmer gegeken hebben vroegtijdig, want eenmaal opengemaakt moet de product binnen een uur verwerkt worden. op mijn factuur staat ook c-320 bianco neva dus moet in de emmer de juiste product zitten maar helaas. priggo maakt fouten of sjoemelt met stickers en neemt vervolgens geen verantwoording voor zijn fouten. achter telefoon liegen ze ook nog dat de naam gewijzigd is terwijl op de site niets veranderd is.
als eindcoclussie willen ze de product wel omruilen voor de witte kleur.
mijn conclussie is dat als je de product om kunt ruilen je het ook kunt retourneren en de geld terug storten.
Wij willen de product niet meer van hun bedrijf omdat we er geen vertrouwen in hebben.
We hebben de gesprekken opgenomen.

ik wil dat de producten retour genomen worden door priggo en mijn geld terug gestort wordt.

Wij vinden dat Priggo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Priggo.nl?