Klacht Priggo.nl: Webshop beweert ten onrechte te zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk

Koos Kortekaas

Lang verhaal in het kort. Ik heb in de webshop van Priggo een bovendeel van een buitenkraan besteld. Daarbij ben ik zelf in gebreken gebleven in het melden van schade/gebruiksporen bij ontvangst en in het retourproces van het door mij onbruikbare artikel. Dit bedrijf houd zich aan z’n eigen regels en zijn niet aangesloten bij Webshop Keurmerk zoals zij aangeven op hun website.

Wil je als klant gaan voor een betrouwbare webshop met artikelen zonder schade/gebruiksporen en een soepel bestel of retourproces kijk dan absoluut nog even verder voor een alternatieve webshop.

Ik kan met 100% volle overtuiging zeggen dat ik een artikel heb ontvangen in de toestand waarin het is retour gestuurd. Het heeft mij gelukkig maar enkele tientjes en wat vertrouwen gekost. Ik hoop dat anderen dit bespaard blijft.

Onterechte keurmerken verwijderen van hun website!

Wij vinden dat Priggo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Priggo.nl?