Klacht Prijs-stunter.nl: 30-12-13 bestelde artikelen niet ontvangen geen geld terug

Klachtnummer
# 54448
Gebruiker
anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

via de website de artikelen besteld op 30-12-13, op 13-01 mail gekregen dat product niet leverbaar is, kon uit de 12.000 artikelen een ander product kiezen. Dit wilde ik niet, dan liever geld terug. 13-01 mail dat het gewenste product er wel in andere kleur was, gezegd dat dat ook goed was. 28 -01 een mail dat er zowel intern als in de levering grote problemen waren of ik nog wat geduld wilde hebben. 28-02 heb ik terug gemaild dat ik niet meer wilde wachten en mijn geld terug wilde, nadien niets meer van hun gehoord. De website is ook niet meer in de lucht.

De oplossing

Ik heb 61,10 betaald en dat geld wil ik graag terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen