Klacht Prijs-stunter.nl: Al 2 maanden geen ipad

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 52739
Gebruiker
jsormani
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 30 december 2013 een ipad 4 besteld en betaald.
Heb ook de standaardmailtjes ontvangen, maar sinds ruim een maand hoor ik helemaal niets meer. Ik heb inmiddels digitale aangifte gedaan (2 weken geleden) maar ook daar nog niets van gehoord.
Echt heel vervelend omdat ik eindelijk mezelf een keer iets kado heb gedaan en ik nu bijna 500 euro armer ben, maar geen ipad heb :-(

De oplossing

Geld terug of heel snel toch mijn ipad ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    jsormani
    Datum
    Vandaag mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Het bedrijf is bekend bij Achmea en er zijn vele meldingen gedaan. Ze zijn er druk mee bezig om de schade te verhalen bij verschillende personen (die de kluit belazerd hebben).
    Ik krijg mijn geld terug via de rechtsbijstand (FBTO Achmea). Daar ben ik zeer tevreden over!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jsormani
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen