Klacht Prijs-stunter.nl: Bestelling geplaatst 14-01-2014 betaald via ideal Buckaroo wordt niet geleverd en niets gedaan

Omega Logistics

Op 14 januari hebben wij een bestelling geplaatst van een I-pad Air betaling gedaan via Ideal, verliep via Buckaroo. Na een week niets ontvangen gaan bellen, was niet op voorraad kwam zo spoedig mogelijk, echter ook buckaroo gebeld zei melden dat ze problemen hadden maar aan hun was beloofd dat e.e.a. z.s.m. geleverd zou worden.

Wij moesten 2 weken afwachten, 2 weken later zelfde verhaal nu moesten we 4 weken wachten inmiddels 3 maanden later geen spullen geen geld en niemand is thuis .......
Fijne bemiddeling van Buckaroo die zou toch moeten checken of de betreffende web-winkel zijn verplichtingen nakomt???? maar doen na het zoveelste telefoontje ook niets.

Graag geld retour of bestelde artikel geleverd

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?