Klacht Prijs-stunter.nl: betaling gedaan, levering blijft uit

Klachtnummer
# 49761
Gebruiker
Tom
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 27 december 2013 heb ik een TV gekocht en betaald t.w.v. € 594,08.Levering had plaats moeten vinden binnen 8 werkdagen.Op de achtste werkdag werd mij verteld dat er problemen zijn met de leverancier en de vraag of ik mijn geld terug wil, een andere tv, of wil wachten op de leverancier.Ik zei dat ik wilde wachten en vroeg hoe lang dat ging duren. Ze antwoordde met: we verwachtten het binnen 8 werkdagen te leveren.Enfin, op de 9e werkdag nam ik maar weer eens contact op en kreeg een standaard mail terug.Vanaf dit moment kreeg ik: óf geen antwoord binnen 24u (wat hun streven was), óf antwoord na 4 dagen een keer, gevolgd op exáct dezelde reactie 10 minuten later op een andere mail die ik tussentijds verstuurd had. Allemaal standaard mails met excuses en loze toezeggingen.Nu verklaren ze in betalingsproblemen te zitten.Weer een hernieuwde tactiek om me aan het lijntje te houden en m'n geld op hun rekening? Ik vertrouw er niets van en wil m'n geld terug.

Gewenste oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen